×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 17 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار همدان خبر داد: سرمایه گذاری۱.۸میلیاردتومانی برای تولید فراورده‌های سنگی درملایر

سیدسعید شاهرخی صبح دوشنبه در دیدار امام‌جمعه و جمعی از علما و روحانیون شهرستان ملایر بابیان اینکه ملایر از شهرستان‌های موفق استان در حوزه توسعه اقتصادی است، گفت: نظام جمهوری اسلامی توانسته با همکاری خوب مردم در پیشگیری و مقابله با کرونا موفق عمل کند و در استان همدان هم این اتفاق خوب را شاهد بودیم.

وی با تاکید بر اینکه تا کنون تلاش شده تفاهم، همدلی و برادری برای جلب اعتماد عمومی در استان همدان در جریان باشد، افزود: اختلافی بین ارکان نظام در استان همدان وجود ندارد لذا تا کنون در پیشبرد اهداف خود نیز موفق بوده‌ایم.

استاندار همدان اضافه کرد: علی‌رغم مشکلات و تحریم‌ها توفیقات زیادی در شهرستان ملایر و سطح استان همدان در زمینه‌های مختلف صورت گرفته است.

شاهرخی با یادآوری اینکه نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نقش سازنده‌ای در توسعه شهرستان ملایر دارند، عنوان کرد: بر اساس شاخص‌های ارزیابی حوزه اقتصاد مقاومتی، فرمانداری ملایر موفق شده در بین ۳۱ استان رتبه اول را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ارزیابی‌های کشوری در زمینه‌های مختلف، استان همدان همیشه رتبه‌های برتر را کسب کرده است، گفت: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در زمینه تولید فراورده‌های سنگی در شهرستان ملایر سرمایه‌گذاری شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه احداث و راه اندازی گاوداری ۶ هزار راسی ملایر نیز در حال پیشرفت است، افزود: باید ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ملایر ارتقا یابد.

امام جمعه ملایر نیز از نگاه توسعه‌ای استاندار همدان به شهرستان ملایر قدردانی کرد و گفت: وفاق، اتحاد و همدلی خوبی در مجموعه‌های مدیریتی استان همدان و شهر ملایر حاکم است.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری افزود: نگاه توسعه‌ای استاندار همدان و مسئولان استانی به شهرستان ملایر مثبت و سازنده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.